Daniela

25 oktober 2006

Firma fest

Ja, tillbaks från helgen och slöheten!

Förra tosdagen var det "Firmafest" som började med Gokart åkning.
Det var riktigt roligt! Och jag lyckades hamna på 2:a plats!

Efter det drog vi vidare till Garbo för att äta en riktigt god middag, med drinkar och allt som bjöds, ja, vi fick drinkar som en ursäkt för att de byggde om. Men jag kan säga att dom drinkarna hjälpte inte så himla mycket! Det luktade URK från rummet bredvid, och man vågade knappt andas på grund av ångorna som kom därifrån varje gång nån öppnade den där dörren.. Stort Minus från mig!

Sedan drog vi vidare för att ta en öl på någon närliggande Pub (jag kommer inte ihåg vad den hette). Men det var mysigt.





Genomgång inför Gokarten!


Här har vi hela Gokart gänget samlat! Grått=Jag, Vitt= Jennie, Grönt= Clas, Blått=Ola, Svart= Ronny. Daniel bestämde sig för att "rädda" ryggen och inte åka så han blev dagens fotograf! :)

Efter några dåliga övningsvarv (där jag hamnade näst sist) så gick finalen igång, och titta vem är det som står på 2:a platsen? :D

För att vara helt ärlig så visste vi alla vem som skulle ta hem segern! Och här står han! =) honom såg man inte mycket av på banan.. haha, han lyckades tom köra ett varv mer än alla andra! Konstigt att man itne blev varvad :P

Grymt glad 2:a eller vadå?! :D