Daniela

25 oktober 2006

Ja, det är något seriöst fel på min blogg

Jag får inte lägga upp fotona som jag vill, och jag får inte Publicera mina blogg som jag vill heller...
Så läser du mina senaste får du börja nerifrån och upp (3st som hör ihop)..
Skitirriterande att dom ska hålla på sådär och ha sig!

I lördags var jag på Ikea iaf, och shoppade loss lite! :P
Jag åkte dit för att köpa badrumsskåp, draperi till badrummet och eventuellt lite lampor!
Jag kom därifrån med massa lampor, massa småskit, och var bara 30 sekunder ifrån att köpa en soffa! :P Denna soffa fast i ett ljusgrått TYG inte läder.. :P Men så ser den ut iaf..
haha, det säger väl lite om mig och min impuls?
Jag lyckades iaf köpa nya träningssaker, en pilatesboll och lite hantlar bl.a.
Och sen ett våffeljärn, en brödrost och en ELVISP!!
Nu kan jag göra tårta utan att få kramp i armarna!! :D

Och tårta blir det förhoppningsvis mycket av den här helgen! Jag fyller ju år på fredag! :D
Och nu börjar allting röra sig framåt på jobbet vilket gör att det blir helt otroligt mycket att göra dagarna i ända!
Från att sitta o läsa aftonbladet i 8 timmar så ska man alltså jobba arslet av sig i 8 timmar! =)
Men det e bra, nu går iaf tiden fort!

Träning var det igår, och det var nästan lite mycket.. Har grym smärta i ryggen och underarmarna! haha
Men mer blir det idag! =) Sånt som gör livet!